Nakupujete online? Já kromě potravin téměř vše. Je to pro mne mnohem příjemnější a jednodušší, než běhat po obchodech. Nedávno jsem si nákup ovšem pěkně zkomplikovala. Slyšte příběh o tom, jak jsem si nestihla vyzvednout balíček, přestože jsem kolem něj několikrát šla.
,,Neplatný kód!" stálo na displeji výdejního boxu PPL. Proč mi nechce vydat balík? Teprve třetí hláška o neplatném kódu mě přesvědčila, že se zásilka v onom boxu nenachází. Popletla jsem výdejní místo, nedodržela jsem lhůtu pro vyzvednutí. Balík jsem si zkrátka vůbec nezasloužila.
Týden předtím jsem objednávala v Lidl e-shopu laminovačku*, nezbytnou výbavu každé učitelky, a softshellové legíny, ať mám v čem běhat po horách. Jelikož blízký parcel shop PPL je mi krajně nesympatický, nechala jsem balík doručit do boxu. Aspoň nebudu řešit otvíračku, říkala jsem si.
Do nedávna jsem znala jen jeden výdejní box, který se nachází u obchodního centra, což mimo mé běžné trasy. Proto jsem byla mile překvapena, když jsem při objednávání zjistila, že se jeden box nachází i v blízkosti mé školy. Vybrala jsem ho, abych mohla balík vyzvednout cestou z práce. Tuto skutečnost jsem však v zápětí bohužel zapomněla.
Objednávku jsem uzavřela před víkendem. Proto trvalo téměř týden, než mi přišla SMS s kódem pro vyzvednutí balíku. Když mi zabzučel mobil, představila jsem si box u obchodního centra, na ten cestou z práce jsem si nevzpomněla. Vyzvednutí jsem proto odložila na neurčito.
Chyba.
Odhodlala jsem se tam jít až po několika dnech. Když box i na třetí pokus označil zadaný kód za neplatný, otevřela jsem e-mail od PPL. Poprvé, což byla další chyba. Kdybych ho byla otevřela hned, uviděla bych adresu, na které se balík nachází. A také bych věděla, že zásilka bude uložená jen tři dny... Nejen, že jsem byla na špatném místě, byla jsem tam navíc ve špatném čase.
Tři dny jsem chodila kolem balíku a čekala, až ho PPL odveze zpět.
Jsem to ale koza!
E-shop mi naštěstí vrátil celou částku včetně dopravy. Zadala jsem tedy novou objednávku a dnes jsem se konečně dočkala nové laminovačky. Tentokrát jsem se ji vzít nenechala!
Kája
*Původní laminovačka byla zničena laminováním žirafy. :(
Tak toto je veľmi zábavný príbeh so šťastným koncom :D Môže sa to stať hocikomu, ale príhoda skvelá :D Vďaka za spríjemnenie večera.
OdpovědětVymazatz blogu Damien is online
Jo, kdyby se takové věci neděly, nebylo by co vyprávět. :D
VymazatStane se, hlavně že to dobře dopadlo :)
OdpovědětVymazatSmile Thess
Takové faily se v dnešní objednávací době asi stanou každému :D.
OdpovědětVymazatJo, nebudu sama. :D
VymazatNo jo, není každý den posvícení :-)
OdpovědětVymazatO všem? Ovšem!
Není... no. :D
VymazatHlavně, že nakonec máš, co jsi potřebovala :)
OdpovědětVymazatTo jo. :) A navíc jsem poučená. :D
VymazatNiečo podobné sa mi stalo nedávno. V meste máme dve Coop Jednoty. Jednu pomerne blízko, druhú dosť od ruky. Pri oboch je Z-box. Samozrejme, že som šla cez mesto do toho, ktorý mám blízko, lebo som si myslela, že som samozrejme objednávku zadala tam. Chyba lávky :-D Proste zbadala som asi pri objednávaní Coop Jednota a ďalej som nepozerala na adresu. Tiež som pozerala, že aký nesprávny kód, prečo mi to nechce dať môj balíček :-D
OdpovědětVymazatNa šťastie na druhý deň som si teda vyzdvihla balíček na správnom mieste.